~my mum is de best~

Saturday, January 15, 2011

selamat membaca . . .
refer to de title ,, post ni aku nak talk about mum je . . .
everybody msti pernah ada ibu kan ??
kalau x mna datang nya kita ??

ni kisah aku n mak aku je ,,
kalu korang rasa xbez ,,
stop lah membaca di sini . . .

macam2 panggilan utk mak kita ,,
ada yang panggil ,,
  • mak ( aku lah 2 )
  • umi .
  • mummy .
  • mama .
  • ibu .

tapi kan ??
pernah x korang amek taw ,,
ap yang mak korang suka , xsuka ,benci , xbenci . . .
kalau nak diikutkan ,,
aku pon xbanyak tawu pasal mak aku . . .

tapi yang pastiiii ,,
mak aku banyakkkkk keistimewaan ,,
mak aku akn buat apa saja yang anak dia nak ,,
asalkan untuk kebaikan  . . .

macam 2 hari lepas ,,
mak aku ada buat kerabu pegaga cmpur ikan ,,
sedapppppppp . . .
bila nak makan malam dah habis ,,
aku suruh mak buat lagi ,,
mak kata :: mak xlarat  . . .
aku pon merajuk . . .
aku ni suka merajok ckit ,,
tapi n family aku je laaa . . .
dengan orang lain xda sangat . . .

aku ni plak bila merajok ,,
xnak cakap dengan sapa2 termasok my mum ,,
tup2 . . . . .
hari ni mak buat lagi kerabu pegaga 2 ,,
aku sedih sangat sebab dah bnyak kali aku merajok n mak ,,
hari aku makan banyak sangat kerabu 2 . . .

to my mum ,,
 HALIMAH BT HUSSAIN . . .
 mak lah insan yang sangat bez . . .
ayang sayang mak . . .



dari anak yang sangat mengasihi mu ,,
NOOR SYUHADA BT ZULKIFLI. . .




You Might Also Like

0 comment/s