rahsia S . Y . U . H . A . D . A

Tuesday, March 29, 2011

assalamualaikum . . .
lama jugak aku xupdate blog nih yek ,,
exam lah katakan ,,
bb pon xbayar sama ,, HAHA :)

exam aku ?
xstabil langsong . . .
ada yg failed n ada yg 100% ...
OMG !!

apa yg failed ?
ADD MATH :(
1st time exam add math ,,
gelabah monyet aku ^_^
jangan gelak sama aku bah ...

apa plak yg 100% ?
ceh ,, nak wat muka sengal nih $_$
LKJ ( engineering drawing ) ...
xtarget jugak actually ,,
alang2 dah dapat ,,
alhamdulillah o_^
cikgu shokri mawu kasi hadia bah ^_^

aku nih cakap macam bagus jek kan ,, HAHA ...
sapa lagi nak puji kalau xdiri sendiri ^_^
lebih baek puji dari menggedik kutok orang ,,
kan3 ??

dah sudah ,, merapu just waste our time o_o
esok ada practice coral ,,
tido awal is important !!
selamat malam !! ^_^

saya :
~missyuhada~







You Might Also Like

0 comment/s