cer cite ! cer cite !

Monday, April 11, 2011

hisshh ,, bosan + boring = sama je an . jadik tunngul aku dok kt rumah , regret plak aku x pg scola ! bengang! hari tua aku semalam , xtawu lah sesape yg pling awal wish kt aku . yg pling last aku taw ! ~_~  okeh . NEVER MIND ! aku absent today , mesti ada y tengah mmbebel kt aku kan ? sorry mrs.Tan , i do it not in purpose (betol ke aku speaking nih) , weyh ! serius , xjaga , apa yg aku telan semalam sampai tido xingat akhirat ! huh , kus semangat ! padahal tido awal jek rasanya ! HAHA , sengal ! mesti korang bengang en , sudalah esok jek competition tuh , sory2 ! talk about coral , penah join ke ? alaa , yg melalak ats stage sambil speaking tuh , tawu? 3 taon lepas , team we all juz top 10 , dis year , cikgu apa ntah nma dia , kta klau bley dpat top 5 , dia nak belanja makan ! yehaaa ! makan , slurrppp ! tp makan apa ? jgn nasi lemak mak cik kantin sudalah yek cikgu ! twice aku kna melalak ats stage esok ! wish de best okeh ! ^_o . aku OTW baca novel "Bini Aku Tomboy Ke ? " , dah xda keja tuh bkan nak selak buku , cepuk jugak karang ! not bad lah novel nih , huh , baca sendiri lah ! hish , esei apa yg aku karang nih , korang pon layan aku merapu ,nih yg bez xterkata nih ! PERASAN ! ntah2 aku jek yg siok sendiri ! !_! suda lah , kang korang cemuih (fed up) plak ! jumpa next part keh , seh , macam lah awak tuh pembikin filem ! CINTA ? meaningless ! sapa setuju , angkat tangan macam sayeee !! 

budak kecik :
~missyuhada~


You Might Also Like

0 comment/s