"saya suke hari ini "

Monday, April 11, 2011

happy bufday to me !!
happy bufday to me !!
happy bufday to noor syuhada a.k.a budak comel ~_~ !!
happy bufday to me !!

assalamualaikum ,,
yeah , budak perasan kini back !!
saya dah tua , yeay ! suke2 !!
apa ? xsuka ? xkisah ...

genap lah 16 taon aku hidop kt muka bumi nih ,,
HAHA ,, dah macam2 kera aku jumpa ,,
kat mana ? kat zoo lah , eh , x2 , kt gunug pon ada !!
ish ,, out of de title nih ~_~

okeh2 ,, serius !!
budak comel ~_~ nih nak ucap terima kaseh x trhingga ,,
to all yg da wish xkira lah waktu mna pon ...
terime kaseh daun keladi ,, 
taon depan wish lagi , hadiah sekali !! HAHA !

sebab aku nih dah tua ,,
so , kena lah matured skit yek !
geng GEGEH ! lepas nih layan aku mcam orang tua taw !
whoa ! saya bukan budak darjah SATU !

cakap pasal hadiah ,,
aku nih bukan gila harta !
HAHA ! senang future hsband aku nanti ! GATAL !
ucapan tuh , terlebeh suda ! ooops!

anyway , apa-apa pon ,,
TERIMA KASEH !

kyn , puwee , syud , dyla a.k.a geng GEGEH


zaman kegemilangan ! HAHA !

i'm de queen of de day :
budak PERASAN a.ka budak SCOLA !
~missyuhada~



You Might Also Like

0 comment/s