kalau lah kan .......

Thursday, May 19, 2011

hello super powers ! assalamulaikum anda ! anda sihat ? anda rindu saya ? poyo nya kau syuhada ! weh3 , anda! aku nak cerita nih ! nak baca ? nak dengar ? td kan , kan , kan , exam kan , aku xhabih2 exam kan . hampa baca je lah , xmaw pon xpa ! exam td kan .. ada 3 paper hari nih . mula2 bi , nih lah yg aku nak story kat korang . section a kena buad surat formal , aku pon dengan semangat wajanya mengarang lah ayat poyo aku ! tut tet tut tet karang , siap suda section a , masok section b , kna buad pulak karangan 350 words , mak kau ! apa aku nak tulis nih ! ada 5 title , aku choose yg no 4 , ' If I Had Super Power ' , eh , betol taw tajok dia , lupa lah , never mind , forget it ! tp ada super2 jugaklah ! apa aku karang ? HAHA ! secret recipe maa ! ada lah sesuatu yg pasti akan mmbuatkan teacher Intan laugh geli hati baca aku punya karangan ! aku merapu je lebih dalam karangan tuh !

kau ? apa kau nak buad kalau kau ada super power heh ? haish , kalau aku punya miracle , macam2 aku nak buad ! banyak2 ! xterkata ! mula2 kan aku nak tukar diri aku nih bg kecik macam semut ! pastu aku suroh mak aku masak sedap2 , letak depan aku ! masak skit pon jd lah , sebab aku kan kecik ! so , boleh lah aku makan banyak ! coih ! i'm on diet lah ! HAHA ! banyak lah kau punya diet ! hehe (muka nk penmpar) . diri kita kan dah elok Allah bagi , nak ubah buad apa ? kau lah , bukan aku !(muka nk pnmapar lg) . 

bila lah exam nih nak habis , bila exam akhir taun nak habis , bila exam bulanan taun dpan nak habis , bila lah exam mid year taun dpn nak habis , bila lah spm nak habis ! p tengok klender lah ! memekak je kan ! xsabar nak jd orang besar dah nih ! HAHA ! (mmg nk kena pnmpar) . minngu dpan whole week kena baca buku , exam penoh seweek ! hah ! satu lg news yg xboleh blah , aku tertinggal calculator hari nih ! pergh , layan .. suda lah math pper 1 ! luckily , kak yg baek hati mminjamkan untuk aku ! terima kaseh daun keladi kakak ! =) 

korang penat baca apa yg aku merapu nih ? HAHA ! baca p lah , hampa bukan ada keja pon ! exited karangan td xhabis lg lah nih ! okay lah ! jumpa nanti2 lah yek ! babai !

syuha zulkifli =)


You Might Also Like

0 comment/s