di kala tengah hari, pokok pon mandi ^^

Wednesday, July 06, 2011

Assalamualaikum.

Ngee~ dah tersurat lagi tersirat nasebku begini. madah madah fulak aku. event anugerah cemerlang tadi berlangsung dgn jayanya. yang paling sah lagi sahih dan terpenting, aku dapat melantak free. nasi ayam je pon, eh bukan nasi ayam, nasi lauk ayam. yang tu pon nak kecoh.

Macam kau sorang penah dapat anugerah, hapa aku dapat? cer teka cer teka, cuak lah tu main teka teka segala fulak. alah, aku dapat wang emas berapa keping je. alhamdulillah, syukur nikmat Allah. eh, budak budak sekarang, nampak duet sekupang tepi jalan buad dono je, tak da sekupang tak cukup sejuta taw. sekupang tu hapa? tak kan tak taw, alah, orang kiel cakap seposen ^^

Macam biasa, aku kan suka jalan macam gangster kat scola, nak tunggu time nak ambik hadiah, mak ai, berbatu panjang bulu bulu mata aku tumbuh. dah habis segala bagai persembahan (konon macho lah boleh buad persemabahan atas stage tu,) aku pon dengan muka tak malunya celapak beratur nak ambik hadiah dgn harapan dapat segera pulang ke rumahku syurgaku.

kau tengok makhluk baju hijau tu, apa usha2?

lepas lepas turun je dari stage, aku terus lari 4 kali 400, eh tak da lah laju sangat pegi kat beg, ambik fon cabuk aku, terus menekan 019555**** . eh, ayah aku dah kawin lah.

"hello ayah, mai ambik ayang kat scola, haa, sekarang."

dah sudah telepon ayah aku, baru teringat nak tanya,

" eh, dah boleh balik ke weh? "


dengan penuh rasa gembira : " yey, seronok nya dapat duet, alhamdulillah..........."

tengok beg nasi yg aku !

nih lah qope budak budak cemerlang, cukup bajet?

yes, aku buruk.

eh, boleh tak siram pokok bunga tetengah hari? sebab balik tadi terus aku celapak g siram bunga. ^^


kbai

You Might Also Like

0 comment/s