Jum kayak dalam air.

Wednesday, July 20, 2011

Assalamualaikum.


Hey! kau, aku nak pegi merantau hari ni ^_^

Agak dalam 3 hari 2 malam lah aku kena tinggalkan lauk yang mak aku masak. aku pegi mana ? aku ada kem lah wey, hapa? kau hengat budak kecik macam aku takut pegi kem ke? usha bulu kucing lah wey. kecik bukan sebarang kecik, kecik kecik ada makna. 

Okeh, serius2. Aku ada kem LKJ, konon konon bakal engineer lah ni, puiihh ! 

Belajar kat scola 2 hari, hari 3rd, kami shiuuuu naik bas pegi pantai merdeka. Tahu pantai merdeka? alah, yg macam lagu yang sapa ntah nyanyi tu.Lu  Pkirlah sendiri ^_^


Aaaaaa, kami nak p kayak ! wuuuu ! seronok seronok ! teruja teruja ! 1st time aku kayak time form 1, boleh lah setakat nak tunjuk kat budak budak darjah satu.kau penah kayak ?



Okeh, kau jangan rindu rindu aku taw ! mahu jatuh aku masa tengah kayak kau teringat kat aku ! wuahahaha !


kbai








You Might Also Like

5 comment/s

  1. xpernah lorgh kayak =(

    moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/is-that-true.html

    ReplyDelete