Promote Kumpulan 1 Segmen KB.

Saturday, August 13, 2011


Assalamualaikum.

Ehe, aku ada dalam group 1 segmen promote blog KB.

Sory ye KB kalau terlambat promote. Ok lah anak anak sekalian, sini aku nak kenalkan kalian kepada ahli ahli kumpulan aku. Jangan tengok saja ye anak anak, jemputlah meninggalkan jejak di blog mereka.



Bila Hati Bersuara ~ suaraheaRty

Description :
Blog yang simple. Tak berat, bagus untuk bloggers masuk. Sebab tak lama tunggu kan. Blog yang banyak bermain dengan kata-kata. Madah madah cinta gitu. Sweet je, ehe, suka ^_^





simpLe as Me


Description :
Blog kepunyaan Cikgu Fiq. Not available katanya. Ehe, melepas aku. Lawak je k. Blog beliau juga simple, senang masuk. Ada shout box, senang untuk tinggal jejak. 








__♥ MiezahIsmaiL ♥__

Description :
Blog yang sejuk mata memandang. Kepunyaan Miezah Ismail. Miezah suka join segmen n contest macam aku lhaa tu.Kehkeh ^_^







!                                                                          operasi hitam !

Description :
Ouh! dasyat blog ni, ehe. Semangat raya berkobar kobar, Juga senang masuk. 






ISTANA BIRU

Description :
Memang blog yg warna biru. Pon senag masuk. Ada shout box. Boleh buad orang senyum bila baca entry beliau.^_^







Description :
Aku ta tahu nak letak header dia. Ehe, blog yang agak warna warni dengan iklan.







Description :
Comel je blog Cik Eryn. Dia dapat banyak doodle gift, ah, jelesnya ^_^. Blog ringan, suka !






Darwisy itu Apple

Description :
Alahai, comel nya header awak ! Comel macam tuan tanah. Simple.






 !                                                       Eza Boom Boom | ファエザ^_^!

Description :
Ceria je kan blog Eyza. Happening blog ^_^



K, siap jugak akhirnya. Ya Allah, aku memang tak pandai promote2 ni, maaf ye. Nak nangis pon ada, mana tahu takut tersalah bicara. Ehek, macam mana lah Freaky dan Cik KB boleh promote blog banyak banyak.


kbai.














You Might Also Like

4 comment/s

  1. Assalamualaikuum,,
    perdana nak kunjung tempat nie,,.
    salam kenal ye,,..

    ijin follow ye,,.
    Thanks,.

    ReplyDelete
  2. thanks yer.. nanti saya promot balik.. saya follow sini..:)

    ReplyDelete