JoM Join Bloglist JiwarOsak.coM

Monday, September 26, 2011

klik banner.



Assalamualaikum.


Heee. Join ye AbgFeroz 


Ok, Jiwa Rosak  dah ada domain sendiri. Untung nyaaaa. 


Jujurnya, aku 1st time masuk blog Jiwa Rosak. Dapat info dari Kutooo BamBoo.


Gila takut nak cakap pasal blog beliau, mana lhaa tau tersalah tulis ke hapa. Tapa, dengan azam yang tekad, aku beranikan diri untuk join bloglist beliau. #Err, poyo tak weh ? Ah, ghasak !


Apa yang aku tau, Jiwa Rosak telah menaikkan trafik bloggers yang lain. Alhaaa, rugi nya rasa tak kenal Jiwa Rosak awal awal. Errr, sadis betol aku, pooodaaah !


Setelah menggodek godek blog beliau, aku sangat lhaaa mengagumi hasil tulisan Jiwa Rosak. Agak nya lhaa kan, Jiwa Rosak minat Pink tak ? Sebab dalam kebanyakan entry, yang di bold kan selalu warna pink. Heee. Jangan marah ya AbgFeroz, cepat tua nanti. :)


Banyak tips yang aku dapat pratikkan untuk blog aku yang tak seberapa ni. Alhamdulillah, kau pun boleh lhaaa join sekaki nahh. Itu sahaja, serius aku tak berani cakap banyak banyak.Heee



Tag :




kbai.




You Might Also Like

2 comment/s

  1. heee.. sogan plak bace.. iSk iSk.. hee.. tpi kuatkan smngat baca gak entry nie.. haha.. thanks coz sudi juin :)

    hehee.. dalam ati ada taman tuh yg pink pink tuh... hihihi.. saje nak ceriakan hati orang yg membace :)

    ReplyDelete
  2. AbgFeroz : Heee, dalam hati ada taman tuuu. Terima Kasih singgah =)

    ReplyDelete