sanggul tinggi ??

Thursday, January 13, 2011

xda apa2 y nak d'kongsikan ...
pencarian utk berkongsi ilmu masih dteruskan ...

selama 2 weeks aku bersekolah ,,
xbnyak yg aku dpat ceritakan ,,
yelaa,, tipa2 hari p sekolah ,,
semua tentang BELAJAR ,,
not a time to play lagi like past year ,,

never mind laa kan ,,
kita study kita yang dapat ,,
xrugi satu sen pon kalau dh nma BELAJAR ni ,,
yang penting nak n xnak je ...

SMK guar chempedak ...
tempat aku timba ilmu ,,
taun ni dlam kelas yang agak ,,
x happy la bak kata aku ,,
bkan xbez ,, tetap bez ,,
tapi suasana y berbeza laa ...

macam2 ragam pelajar yg aku tengok ,,
yang lelakinya sibuk mencari teman hidup ,,
tak ketinggalan jugak y sibuk cari ilmu ,,
y girl pulak semakin bertambah apa ya ??
korang tnya la apa y korang cari ...

yang pasti ,,
AKU change 4 de better ,,
diri aku biarlah aku y ketahui ,,

haaaaa....
1 info ,,
sebenarnya ,, aku xsure la sahih ke tidak ,,
tetapi wanita yg mmbuat sanggul tinggi ,,
dengan rambut asalnya ,,
perempuan kan suka simpan rambut y mngurai-urai ,,
bukan dngan tujuan utk MENUNJUK-NUNJUK ,,
XADA SALAHNYA ,,
ni isu lama y bnyak dperktakan ,,
aku cuma ingin berkonsgi ..
kalau ada pecanggahan pendapat ,,
sila lah kemukakan ...

TETAPI ,,
ada tetapi yaa ,,
hiasan & kecantikan diri seorang wanita ,,
hanya boleh ditonton oleh SUAMInya sahaja ....



walau apa yang dperkatakan ,,
baliklah kpd ajaran al-quran dan hadis ,,
setiap persolan pasti ada jawapan padanya ...

aku juz want to share ,,
sharing is caring ,,
kn3 ???

salam ingatan ,,
assalamualaikum .... 








You Might Also Like

0 comment/s