wanita vs aurat ,,mari bca coretan aku ...

Friday, January 14, 2011

selamat berjumpa kembali ...
setelah aku menjelajah dunia internet ,,
aku ada terbaca tentang aurat perempuan ...
MasyaAllah ,,
salah nya kita sesetengah kaum wanita ,,
apabila berpakain ...

di sina aku ingin kongsikan ,,
6 KESILAPAN WANITA TENTANG AURAT ,,
  1. aurat itu adalah memakai tudung sahaja .
  2. bertudung tetapi ber T-shirt lengan pendek .
  3. bertudung tetapi baju kebarungnya terbelah tepi .
  4. bertudung tetapi bajunya sendat, sempit dan nipis lalu menampakkan bentuk2 kwasan yg menggodakan .
  5. bertudung tetapi hanya memakai di pejabat/sekolah sahaja .
  6. bertudung tetapi dengan tudung yg amat nipis sehingga boleh menmpakkan rambut, leher dan dadanya .  



balasan yang diterima di akhirat :

  1. wanita tergantung pd rambutnya, otaknya menggelegak di dlm periuk,, ( balasan wanita yang tidak menutup auratnya yakni rambutnya .
  2. wanita yang mukanya hitam dam memamah isi pertnya sendiri ( balasan wanita yg menggoda n mnghairahkan lelaki .
aku sendiri pon sudah bnya melakukan perkara yg xsepatutnya ..
sekali lagi aku tegaskan ,,
ini sekadar perkongsian ,,
jika ada yang terasa ,,
maafkan lah ...




skema je aku post kali ni ,,
tapi bermanfaat ,,
insyaAllah ,,
jika ada umur yang panjang ,,
boleh kita berjumpa lagi ...








You Might Also Like

0 comment/s