aku M . E . R . A . H !!

Sunday, March 06, 2011


toing ,, toing ,, toing ...
assalamualaikum ...
it seem that i'm not go 2 scol today ,,
so ,, nih lah keja yg pling brmanfaat setakat nih ,, WRITING ...


aku baru balek klinik ,,
woh ,, tawu apa doc cakap ?
aku ada tekanan darah rendah !!
OMG !! tidak ku sangka , nih lah akibat ,,
melantak ikot nafsu ,, jaga makan is important after this ...

semalam tengok MENTOR ?
tengok ? tak ?
aku suka sapa taw ?
dah nama pon aku nih perempuan ,,
mestilah suka lelaki ye tak ...
stupid question lah ...

aku suka tuh SALAMAH  , protege erra ...
although xsegak sangat ,, suara dia perghh , awesome !!
mengata orang , apa kau segak sangat ~missyuhada~ ?!
HAHA ...

allaaa ,, kecoh betol ,
dah Allah kasi , accept jek lah ...
nobody is PERFECT !!
aku sudah merapu ,,
adeh ,, xtawu lah nak write apa ...

daripada layan aku merapu ,,
better korang cekitout pic budak2 baru belajar nih ...

MUST !! :)

The mentors (from left) Noh, Afdlin, Erra, Rahim and Edry
SIFU MEREKA !!

6 PROTEGE MENTOR !!

kecik n chumil 

sharifah aini punya anak baru...

erra maintain santek wit salmah ...

kontrovesi , aiman bf anak Rahim maarof ?

gabungan mantap ,, siap rotan lagi ...

sure K . E . P . O . H


You Might Also Like

0 comment/s