Dadali - Disaat Aku Mencintaimu

Thursday, March 10, 2011

huih ,,,
assalamualaikum...
mesti suma dah expert story aku kan ...
layan jek lah ...

masa dalam lab physic yesterday ,,
time buad experiment , kami punya lah bosan...
orang perempuan ,, kalau buad keja ,,
xsah xnyanyi ya tak ?

dah tuh , masyitah said :
"syud , nyanyi lagu dadali ,"
aku pon yang xberapa nak sure lagu tuh berkata :
" dadali , apa tuh ? xpenah dengar pon " ,HAHA ,,
tetiba fizah pon start nyanyi :
" mengapa kau pergi , mengapa kau pergi ...
disaat aku mulai menyitaimu .............. "
aku masih xtawu punca apakah lagu tuh ...

" aku inginkan dirimu ...
datang dan temui aku ...
kan ku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu ..... "
haaahhh , yang nih rupanya ...
awat xnyanyi kat chorus , aosshhh ...

JOM LAYAN ...



selamat melalak !!

~missyuhada~

You Might Also Like

0 comment/s