CINTA ~missyuhada~

Saturday, March 05, 2011

Go to fullsize image


bila CINTA kini ...
kalau CINTA jangan kacau ...
betapa ku CINTA padamu ...
CINTAilah aku sepenoh hati ...
CINTA gila , gila gila CINTA ..
bukakan lah hatimu untok CINTA ...

 HAHA ,,
teruskan nyanyian anda ...
ada apa dengan CINTA ?
entah lah ,, bagi aku ,, nothing with love ...
saba2 ,, jangan kata aku xda perasaan ...

nothing with love in my age ,, only 16 ...
rasa diri kecik sangat lah nih ,, WHOA ...
aku xtawu lah meaning of CINTA ,,
maybe kakcik2 , banglong2 yg tengah beCINTA tuh taw lah ...


banyak definisi CINTA ,,
aku je xtaw nak tafsirkan ,,
mungkin bloggers boleh kongsi maksud CINTA  dengan ~missyuhada~ ...

" ye , sayang sayang abang ... "
" b dah mum ? "
" pa sayang ma x ? "
HUH ,, luruh jantung aku nak menaip nya ...
tak terjangkau dek akal panggilan zaman nih ...
panggilan pasangan yg hangit beCINTA lah nih kan ?
terpulang diri masing2lah ,,
ditegur nanti , soal JELES ditimbulkan plak .. 


Go to fullsize image



DIAM ITU LEBIH BAIK DARI BERKATA-KATA


semua about si DIA adalah benar belaka ,,
wlaupon sebenarnya xbetol ...
bak kata bidalan :
HANYA JAUHARI YANG MENGENAL MANIKAM ...


anything pasal CINTA ,,
tepuk dada tanya lah apa ek ?
apa2 je lah ...


Seboleh-bolehnya anda perlu perkuatkan mujahadah dalam masa yang tidak halal bagi anda untuk menjalinkan perhubungan bersama dengan seorang muslimat itu.Sebenarnya perbuatan berhubung dengan seorang muslimat tanpa tujuan yang munasabah adalah tabiat yang tercela.Oleh itu jauhilah perbuatan tersebut bermula dari sekarang..bertaubatlah kepada Allah atas kesilapan yang lalu.


(dipetik dari kata-kata seorang hamba Allah yg aku kagumi)




enough about love ,,
so , memendangkan exam is around de corner(betol ke aku cakap nih)
better aku membelek cek book yg waiting 4 me ...
fdermore , miss Intan said :
she will make a party if all of us get 70% up in English ...
wah ,, besh2 ,, makan lagi ...


CINTA padaTUHAN adalah seagung-agung CINTA ,,
CINTA pada ALLAH nescaya :
tiada luka ,, 
tiada kecewa ,,
hanya KETENANGAN ...

hamba yang mengharapkan CINTANYA :
Go to fullsize image
~missyuhada~

You Might Also Like

1 comment/s