BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Friday, June 10, 2011

Santai Bersama BEN ASHAARI

hai hai ! hello hello ! assalamualaikum . huish ! kacaknya ! terpesona sejenak . gediknya kau =) HAHA ! okeh2 , jangan buad jakun . jum jum masok segmen BEN ASHAARI .

blog aku ? tersangat lah cantik, superb, awesome, comel, mantop, penuh dengan kata-kata yang akan membuatkan readers terpegun sejenak bersama-sama kiat kait, eh2 , KIT KAT ! sesapa yang tidak mengunjungi blog tersuperb aku nih memang rugi ! 

HAHAHAHA ! nonsense ! jangan lah kata aku nih bangga diri, tak ada pon , saja nak bagi korang rasa "ishh! perasan bagusnya minah nih !" . sekadar menarik perhatian para pembaca yang tengah bosan. Actually, blog nih aku dirikan untuk berkongsi pahit manis, suka duka, asam garam hidup aku. Segala apa yang baik, akan aku kongsi dengan kau,kau, dan kau ! 

boleh tulis banyak banyak tak ? aku sangat sangat lah suka kalau ada yang masok blog aku yang tak seindah dunia nih . aku tulis mengikut rentak tangan, apa yg terlintas di kotak kecil dalam kepala aku nih, aku tekan je tup tap tup tap ! moga apa yang aku catatkan akan menjadi iktibar dan pedoman yang baik untuk kau !

okeh ! babai ! 


You Might Also Like

0 comment/s