SEGMEN-AKU SEORANG BLOGGER

Thursday, June 16, 2011



assalamualaikum.second segmen yg aku ada spirit nak join. drpd membuntang atas katil, baik aku buad exercise jari, bagus kan kan kan.

5 SEBAB KENAPA AKU JADI BLOGGER :

1. Daripada suka-suka menjadi minat
- Aku start create blog this year, just only beberapa bulan lepas. Tak sangka blog nih merupakan satu laman
   yg interesting. Aku pon agak minat lah dalam bidang penulisan. Aku menulis mengikut rentak tangan,          
   kadang kadang merapu jugak entry yg aku buad. Kalau sehari tak menulis dalam blog, rasa something
   kuarang je. Aceceh, ye lah sangat kan.

2.Membuat kau ketawa
-Tak adalah nak ketawa sangat pon kan kalau baca entry aku, aku nih perahsan je lebih. Tapi yg pasti, aku
  sangat sangat lah suka kalau kau teringin lagi nak masuk sini bila sekali dah mai sini. so, jemput jemput lah
  ziarah yek.

3.Melihat ragam manusia
-Melalui blog, aku dapat lihat macam mana kehidupan seseorang, walaupun tak pasti sahih ke tak. Kita selalu
  berjumpa kawan kawan di alam nyata je,kawan kat alam maya pon bez jugak. Macam macam ragam yg
  boleh tengok, kadang kadang dapat jugak info dari blog kau semua.

4.Ingin dapat perhatian
-Agak lebih lebih kot nih. Tapi tak dinafikan, eveyone nak mndapat perhatian. Membuatkan orang suka dan
  senang dgn cara kita, satu benda yg boleh buad kita happy woot ! Dapat tahu orang baca dan comment
  apa yg kita post kan, seronok tuh!

5.Kongsi dengan kau
-Apa yg aku post, mmg berujuan utk dikongsikan, yetak? Kalau benda tuh baik, boleh lah kau jadikan
  teladan, yg ta baik jadikan sempadan.

 so, kenapa aku jd blogger ?
 p/s: happy reading! ^_^

aku tag to:
*Ziyyad Fahmi
*Ain Ayen
*Kotak Bulat Menulis

babai !

syuha zulkifli

You Might Also Like

3 comment/s

  1. hey there . ;)

    ame singgah dari Blog Muhamad Syafiq . good luck ya and happy blogging . jemput singgah blog ame ya .

    ohh , have a nice day ahead ya ! :D

    ReplyDelete