SYUHA ZULKIFLI kecik kecik ! kau hadek ?

Friday, June 17, 2011

assalamulaikum . ngee~ jum qenyih ramai ramai . tunjuk gigi anda ! petang jumaat ^_^ . semua orang penah merasa jadi kecik kan? tak kan mak kau lahirkan kau, dah besor panjang, teror lah mak kau macam tuh ! cer tengok balik gambar zaman tok nadoq kau, mesti nak tegelak. aksyen dah macam tiang lampu highway. 

nih aku nak promote diri aku masa kecik kecik ! boleh daftar ikut pintu kiri keh ! 

kecik kecik dah pandai begayut woot !

kan dah kata macam tiang lampu .
kau hadek ?

tudung aku lah tuh kt bawah kusyen !
kenapa aku terlebih putih nih ^_^ peqahsan ! 

aku pakai blaus kot ! wakaka !

aku pon tak sure apa tujuan sebenar kami time nih !
p/s: aku masih suka lelaki hokeh !

aku bukan yg baby tuh, tu ha yg baju wona kuning tuh !
frust menonggeng lambat sangat nak mandi, semangat !

gambar orang seluar petak petakk tuh xboleh tunjuk !
hilang lah vouge aku ! HAHA

zaman kecik kecik mmg bez, gempak kan kan kan ? ta payah serabut hotak pikir benda benda alah zaman sekarang nih ! kadang kadang gelak, senyum, menangis, merajuk, main sama sama . main kawin-kawin, main masak-masak, main polis tan tri, main nyusup nyusup. 

tapi semua tuh dah ta boleh nak ulang balik, dah tinggal kenangan ! kita tunggu anak pinak kita pulak ye nanti!

p/s : jangan buang gambar kecik kecik !

syuha zulkifli

You Might Also Like

0 comment/s