Bola dan Nisa Suka Menaip.

Monday, November 28, 2011



Assalamualaikum. 


Hi sihat ? Oh tak payah jawab aku dah tahu jawapannya. Mesti dalam otak kau tengah send info kepada hati yang berbunyi "Baik tak payah tanya"




Hihi, semalam lepas tengok bola Malaysia lawan Bahrain, macam selalu semua channel yang ada kat tv aku tekan satu persatu dengan semangat yang tak berapa nak ada dalam diri. Time Nazmi rembat goal dari luar kotak penalti, kemain terloncat loncat. Lepas tu apa entah nama pemain yang botak botak tu kasi goal lagi sebiji hai sorak kemain, feeling macam tengah sorak kat stadium. 




Then bila Bahrain jaring satu goal, okay lagi. Cakap dalam hati sokay sokay baru satu goal, kita dah dua. Sambil gigit hujung bantal, mata pejam bukak pejam bukak je tengok tetiba nah hambik lagi satu goal! Yeyyyy! Bahrain goal! Eh silap yey, tarik balik. Seminit lepas, lagi satu goal. Sabar, tekad dalam hati ada lagi masa, boleh lagi kalau nak tambahkan. Bila wisel penamat ditiupkan, haaa masa ni lah aku tekan semua button remote tu bukak cerita lain.




Bola habis pukul 10.30, TV3 time tu ada Vokal Buka Sekadar Rupa. Okay lah layan punya layan sambil hadap kek batik marie yang tak habis habis tu. Lepas je habis, pukul 11 ada Jangan Tidur Lagi. Lepas tu, (mesti korang rasa aku ni dah takda pekdah lain nak cerita pasal program tv) time camera tu pusing pusing kat audience. Gulp! Eh macam Nisa Kay. Hati dah melonjak ni entah kenapa, padahal bukan aku yang masuk tv. Lepas tu memang sah lah Nisa Kay. Terus online, pergi post dekat Facebook Nisa. Nampak tak betapa gigihnya aku time tu.








Padahal Nisa dah pun jadi audience dalam JTL minggu lepas, aku tak tengok. kbai




p/s : Kosmo tidak sepatutnya bertindak kejam dengan mengeluarkan kenyataan "HARIMAU MUDA MALUKAN NEGARA KALAH 2-3 KEPADA BAHRAIN"













You Might Also Like

4 comment/s