Memang lah kawan aku banyak, tapi...

Thursday, December 22, 2011

Assalamualaikum.


Hi sihat? 


Sekarang ni kan, besar kemungkinan kita mempunyai lebih banyak kawan di alam maya jika dibandingkan dengan kawan di alam realiti. Tengok friendlist kau dekat Facebook berapa? Lebih kurang dalam 4000++, kalau nak kumpul kawan yang ada dekat sekolah pun belum tentu cukup 100. Dan dalam banyak banyak kawan beribu paun tu, berapa banyak yang betul betul "kawan"? *cukup bagus tak pendahuluan aku?




Macam-macam orang aku dah jumpa setakat ni. Tu pun mak aku dok cakap lagi banyak lagi ragam orang dekat luar sana. Ni baru tempat kita, tak pergi tempat orang lagi. Betul sangat lah, aku ni pun baru setahun jagung kan. Ecewah perasan diri kecik macam pari pari cerita indon petang-petang.




Sebenarnya kan tadi aku baru tahu yang kawan aku yang aku rapat dekat Facebook dah unfriend aku. Ya Allah, sedihnya. Dia pernah cakap "Nanti nanti, jangan lupa kita tau". Dan sekarang, haha aku okay. 



Macam comel je budak ni.



kbai.







You Might Also Like

6 comment/s

  1. xpa shuha.insyallah sahabat yg baek akn dtg jua pd shuha nti..

    ReplyDelete
  2. pasti ada yang lebih baik untuk kita berkawan .. jangan sedih .. meh kawan dgn nelly ..
    :)

    ReplyDelete